6 תשובות
מסכימה אבל אולי זה פשוט פחות גרוע בעיניהם
כצמחוני אני חושבת שזה עוד הגיוני כי טכנית אתה עדיין גורם לסבל של חיות (אמנם במידה מופחתת, וגם טכנית חיות מתות גם בניסויים אז אולי לא?) אבל למי שחשוב באמת מלצמצם סבל ומוות שפשוט לא ישתמש זה לא כזה קשה למצוא היום מוצרים שלא נוסו על בעח
שואל השאלה:
אני יודעת, אני אומרת מי שצמחוני בגלל שהוא לא רוצה להיות חלק מהסבל של החיות אבל עדיין משתמש במוצרים שנוסו על בע"ח סותר את עצמו
אני יודעת, אני אומרת מי שצמחוני בגלל שהוא לא רוצה להיות חלק מהסבל של החיות אבל עדיין משתמש במוצרים שנוסו על בע"ח סותר את עצמו
לא כל מי שצמחוני או טבעוני עושה את זה למטרה של החיות
גם אני חושבת אבל זה לא סותר את זה שמי שכן משתמש במוצרים כאלה לא אוהב חיות
אנונימית
זה דפוק ברמות למה שתהיו צימחוניים אבל מוצרים שניסו על בעלי חיים זה בסדר
באותו הנושא: