התחברות הרשמה

למה יש לי לאגים ב cs go ?

בדרך כלל אין לי ממש ועכשיו יש. מישהו יודע למה? איך אני עושה את זה בלי תקיעות?
20 באפריל 2021, 14:51
משחקי מחשבלאגיםתקלותCs goמשחק    
2 תשובות
שואל השאלה:
ויש לי לאגים אולי בגלל שהמחשב לא טוב?
הוא עלה 5,000 זה לא טוב יחסית?
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה
אנונימי
באותו הנושא:
איך זה שהfps שלי גבוה אבל יש לי לאגים?
יש לי מחשב חדש והורדתי משחקים הבעיה שאני נכנס למשחק שהורדתי יש לאגים, המשך
רק אצלי סטיפס תקוע ומלא לאגים?
הפורטנייט נתקע לי כל הזמן וזה לא לאגים של אינטרנט, מה ההגדרות הנמוכות המומלצות?
תמיד כשאני פותחת את המיינקראפט שלי זה נתקע ועושה לאגים איך לטפל בזה?
זה רק אני או שהאתר קצת נתקע ויש לאגים?
מה זה לאגים?
למי שמשחק pubg mobile, יש לי מלא לאגים זה ממש איטי, יש דרכים לסדר את זה ?
למה כל ערב יש לי לאגים במחשב?
מה לעשות? כל הזמן ישלי לאגים בפורטנייט
גם לכם יש לאגים בדיסקורד?