2 תשובות
שואל השאלה:
ויש לי לאגים אולי בגלל שהמחשב לא טוב?
הוא עלה 5,000 זה לא טוב יחסית?
ויש לי לאגים אולי בגלל שהמחשב לא טוב?
הוא עלה 5,000 זה לא טוב יחסית?
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה
מה זה
אנונימי
באותו הנושא: