התחברות
הרשמה
אני לא מרגישה טוב אבל היום יש לי אפשרות לעשות עוד מתכונת ללכת או לא?
אתמולכבר עשיתי מתכונת אחת והיום יש לי אפשרות לעשות עוד אחת ושיבחרו לי את הטובה מביניהם הבעיה היא שאני לא מרגישה טוב וזה נסיעה של שעתיים עכשיו באוטובוסים
ללכת או לא?
20 באפריל 2021, 07:20
מתכונת
בגרות
הכנה למבחן
לחץ
3 תשובות
תלכי
ו
וואף וואף
עדיף לך ללכת, חבל שלא תקבלי ציון טוב
W
WhiteִAngel
ללכת
L
Lali li
באותו הנושא:
תמיד במחזור אני מרגישה שאני מסריחה אני מתקלחת פעמיים ביום מחליפה פד אין לי אפשרות להתקלח יותר. מה אפשר לעשות?
אכלתי יותר מדי היום ואני מרגישה רע עם עצמי מה לעשות?
אני מרגישה שאני צריכה עזרה נפשית אך אין לי אפשרות כלכלית לאחת כזו מה לעשות ?
אכלתי היום 3 במבות ואני מרגישה רע עם אצמי מה לעשות?
היום התחלתי לעשות ספורט וסיימתי יום אחד(באפליקציה)....לעשות עוד??אני מרגישה שזה ממש קצת
אחרי שלא נפגשנו חודש, מחר חבר שלי בא אליי לכל היום, רעיונות מה אפשרות לעשות ביחד?
אוף לא הלכתי היום לבית ספר ואני מרגישה רע עם עצמי מה לעשות?
אוף אני לא יודעת מה לעשות אני לא מרגישה טוב המחזור שלי התחיל היום
מרגישה מכוערת היום מה לעשות
אני מרגישה שאני האפשרות השניה של כל החברים שלי מה לעשות
אני לא מרגישה טוב ולא הלכתי לבית ספר היום מה כדאי לעשות בבית?