5 תשובות
לא בהכרח
אולי לא יכול לענות או להגיב כרגע
לא צריך לעוף ישר למסקנות,הכל בסדר
קצת מוזר שהוא לא כתב לך שתרגישי טוב או משהו
לא אולי הוא יגיב לך בבוקר
בדרך כלל מנהלים לא אוהבים כשהעובדים לוקחים חופש וכו'
אני בטוחה שהוא לא שונא אותך או כועס עלייך כנראה אין לו זמן לענות לך
אנונימית