5 תשובות
את בעצמך אמרת שהם פגמים קלים.
לכל בן אדם יש פגמים קלים. אני בטוחה שגם לך.
מישהי
אי אפשר להתעלם מפגמים, זה משהו שמרגישים, אבל אפשר פחות לייחס להם חשיבות. תחשבי על זה שכולנו בני אדם, וגם את, וכמו שלכולם יש פגמים גם לך יש פגמים ולא היית רוצה שמישהו ינתק איתך קשר או לא יתקרב אלייך רק בגלל פגם קטן, לפעמים צריכים לקבל אנשים כמו שהם.
שואל השאלה:
כן אבל זה מגיע למצב שאני לא יכולה להיות לידם, בגלל שהם מגעילים אותי...
אנונימית
לכולנו יש פגמים, אנחנו בני אדם וגם אם מישהו או מישהי נראים הכי מושלמים בעולם עדיין יש להם פגמים. לכן אני לא חושבת שצריך שיהיה לך אכפת. זה גם לא משנה כל כך איך מישהו נראה (אבל אם מישהו ממש מזניח את עצמו זה סיפור אחר). בקיצור אני חושבת שפשוט לא צריך להתייחס לפגמים של אנשים ולהתמקד יותר בדברים הטובים שבבן אדם. מקווה שעזרתי:*
אם באמת ביזית אדם כי "יש לו פגמים" את אכן אנטיפת שרצוי לבזות אותו.
מישהו