18 תשובות
כסף לא קונה אושר ממי
שתגיעי למקום שלהם את תביני.
דכאון לא חייב לנבוע ממשהו. חוץ מזה, כסף ופרסום וכל השיט הזה לא באמת עושה אותך שמחה. כל אחד יכול להכנס לדכאון, זה ליטרלי בעיה במוח.
מה הקשר לכסף? את לא יודעת מה עובר עליהם אז אל תשפטי סתם
שואל השאלה:
אבל הם לא לוקחים סמים שגורמים להם להסתכל בצורה הזויה על החיים ומשם נהיים דיכאוניים?
אבל הם לא לוקחים סמים שגורמים להם להסתכל בצורה הזויה על החיים ומשם נהיים דיכאוניים?
אנונימית
שואל השאלה:
לאוו דווקא דיברתי רק על כסף גם אהבה יש להם ים מעריצים ולגבי בריאות הם מראים שהם בריאים חיצונית רק משהו בנפש שלהם הם מדוכאים
לאוו דווקא דיברתי רק על כסף גם אהבה יש להם ים מעריצים ולגבי בריאות הם מראים שהם בריאים חיצונית רק משהו בנפש שלהם הם מדוכאים
אנונימית
בובי את יכולה לביות הבן אדם הכי סאחי בעולם ועדיין להכנס לדכאון, זה לא בהכרח קשור
יש להם ים מעריצים ויש להם גם ים של אנשיפ ששונאים אותם, כל היום מפיצים עליהם דברים ואומרים.
יכולות להיות מיליון סיבות לדיכאון
אני אגיד לך מה:
* אין להם פרטיות כל היום נדחפים להם לחיים.
* לא הכל בחיים זה כסף.
* האהבה של המעריצים שלהם היא לא אהבה אמיתית כי זה תלוי בדבר
נגיד אני מעריצה את ג'סטין ביבר עוד חמישים שנה יהיה לו קול מכוער הוא יהיה מכוער וזקן וכולם ישכחו ממנו.
* וחוץ מזה שכל הפרסום והחשיפה גןרמת לאיבוד שפיות אם לא הולכחם לטיפול פסיכולוגי
* אין להם פרטיות כל היום נדחפים להם לחיים.
* לא הכל בחיים זה כסף.
* האהבה של המעריצים שלהם היא לא אהבה אמיתית כי זה תלוי בדבר
נגיד אני מעריצה את ג'סטין ביבר עוד חמישים שנה יהיה לו קול מכוער הוא יהיה מכוער וזקן וכולם ישכחו ממנו.
* וחוץ מזה שכל הפרסום והחשיפה גןרמת לאיבוד שפיות אם לא הולכחם לטיפול פסיכולוגי
את לא יכולה לשפוט אף אחד. כסף ומעריצים זה לא הדבר היחיד בחיים ואולי חסר להם משהו, אולי הם בכלל לא רצו להיות מפורסמים, אולי הם חושבים שזה לא מגיע להם, אולי הסביבה סוגרת עליהם וקשה להם כבר לנשום.
הצפיות ממפורסמים הם בעננים וזה לא סתם להיות מפורסם, זמין צריכים שהקול שלהם יהיה מדהים, דוגמניות צריכות שהגוף שלהן תמיד יהיה ברמה הכי גבוהה וכו'...
את לא יודעת מה קורה מאחורי המצלמה כמו שהם ואני לא יודעים מי ואת ומה קורה בחיים שלך.
תנסי להיכנס למחשבה שלהם פעם אחת ולחשוב מה את היית חושבת, לא הכל תמיד כמו שהוא נראה ואולי יש את המעבר...
הצפיות ממפורסמים הם בעננים וזה לא סתם להיות מפורסם, זמין צריכים שהקול שלהם יהיה מדהים, דוגמניות צריכות שהגוף שלהן תמיד יהיה ברמה הכי גבוהה וכו'...
את לא יודעת מה קורה מאחורי המצלמה כמו שהם ואני לא יודעים מי ואת ומה קורה בחיים שלך.
תנסי להיכנס למחשבה שלהם פעם אחת ולחשוב מה את היית חושבת, לא הכל תמיד כמו שהוא נראה ואולי יש את המעבר...
אי אפשר לקנות אושר בכסף נשמה
לדעתי הם חשבו שכול מה שיעשה להם אושר בחיים זה הפרסום והכסף וכול הדברים הפיזיים .
ואז כשהם גילו שזה לא מסב אושר הם קיבלו דיכאון עמוק.
ואז כשהם גילו שזה לא מסב אושר הם קיבלו דיכאון עמוק.
לכי תדעי אם יש להם אמא מטורפת על הראש, אקס רוצח, אח אנס ,סוכן רמאי ,אבא אלכוהוליסט,
דוד מאפיונר , חבר סוחר סמים
*ועוד איזה מעריץ אובססיבי שמציץ לך מהשירותים
דוד מאפיונר , חבר סוחר סמים
*ועוד איזה מעריץ אובססיבי שמציץ לך מהשירותים
יש להם סיבות אישיות
זה מה שקורה שמוכרים את הנשמה
בתור אחת עם דיכאון מאובחן אני אומרת לך שהדברים החומריים לא ממש משנים.
אני אחת שיש לה הכול, אני בת 14 וכבר יש לי אשראי תמיד היה לי כסף ובגדים וחברות... מלא בנות אמרו לי שהן מקנאות בי..
אבל אכשיהו אני עדיין סובלת מדיכאון והתקפי חרדה
אני אחת שיש לה הכול, אני בת 14 וכבר יש לי אשראי תמיד היה לי כסף ובגדים וחברות... מלא בנות אמרו לי שהן מקנאות בי..
אבל אכשיהו אני עדיין סובלת מדיכאון והתקפי חרדה
כי יש עושר ויש אושר שני דברים שונים לחלוטין
באותו הנושא: