תשובה אחת
חומצה היאלורונית היא לא פעילה כמו חומצות אחרות (אלפא ובטא הידרוקסיות)
היא בסך הכל מושכת את הלחות של הקרם שתניחי מעליה וכך מגבירה את כמות הלחות שהעור סופג.
אין שום בעיה להשתמש בה כשנוטלים גלולות, וגם לא ידוע על שום בעיה או איסור על שימוש בחומצות שהן כן פעילות כשלוקחים גלולות.
היא בסך הכל מושכת את הלחות של הקרם שתניחי מעליה וכך מגבירה את כמות הלחות שהעור סופג.
אין שום בעיה להשתמש בה כשנוטלים גלולות, וגם לא ידוע על שום בעיה או איסור על שימוש בחומצות שהן כן פעילות כשלוקחים גלולות.
באותו הנושא: