התחברות הרשמה

שווה לי לעשות מנוי לאפל מיוזיק?

19 באפריל 2021, 21:58
Appleאפל מיוזיקאפליקציות אייפוןApple Music    
2 תשובות
לא.
ה
הַמְּפַקֵּד
לי יש אפל מיוזיק ואני אוהבת אבל נראה לי שאעבור לספוטיפיי כי נשמע שיש להם יותר דברים שווים
ג
גרטשן ווינרס
באותו הנושא:
מה עדיף לעשות מנוי לאפל מיוזיק או לספוטיפיי?
לעשות מנוי לאפל מיוזיק או לספוטיפיי ?
למשהו יש מנוי בספוטיפיי או אפל מיוזיק? שווה את הכסף?
מה יותר שווה?ספוטיפיי או אפל מיוזיק?
20 שקל בחודש לאפל מיוזיק שווה?
זה מיותר לדעתכם לעשות מנוי לאפל מיוזיק/ספוטיפיי?
עד כמה שווה מנוי לאפל מיוזיק בתשלום לעומת כל אפליקציה אחרת בערך באייפון??
איפה יותר שווה לעשות מנוי בספוטיפיי או באפל מיוזיק?
אני רוצה לקנות מנוי או בספוטיפי או באפל מיוזיק,מה עדיף לי ולמה?
מישהו שיש לו מנוי באפל מיוזיק ויכול לעזור לי???
אם אני עושה מנוי באפל מיוזיק אפשר לשמוע שירים גם בלי חיבור לאינטרנט?