3 תשובות
כי תמיד חלק מקבוצה תתנהג ככה.
תביא לי עדה אחת שאין בה אנשים שמתנהגים דוחה
תביא לי עדה אחת שאין בה אנשים שמתנהגים דוחה
אין לזה הסבר וזה לא רק מרוקאים בכל עדה יש כאלה שמתנהגים ככה
אולי זה משהו בחינוך או שאני באמת לא יודעת
אולי זה משהו בחינוך או שאני באמת לא יודעת
בתור מרוקאית זה יותר עצבים מאשר ברבריות
באותו הנושא: