3 תשובות
תשאר במרכז העיר, תלך איתו למדרחוב (רחוב קינג ג'רג')
כותל תמיד יפה..
ממילא, מלחה... למרות שיש עכשיו משחק ואני לא בטוחה אם תהיה חנייה