11 תשובות
לא, סתם עף לשם משהו.
קשה לי להאמין. יותר הגיוני שזה פשוט עף לשם.
אם יש לכם מצלמות אבטחה, תבדוק, למה לא.
אם יש לכם מצלמות אבטחה, תבדוק, למה לא.
שואל השאלה:
לא. זה ממש ממש לא עף
זה ליטרלי היה תקוע ממש בתוך הדלת רק בן אדם יכל לתקוע ככה עלה בתוך דלת אלה היו גם שתי עלים שנתלשו מהעציץ שיש לי מחוץ לדלת
לא. זה ממש ממש לא עף
זה ליטרלי היה תקוע ממש בתוך הדלת רק בן אדם יכל לתקוע ככה עלה בתוך דלת אלה היו גם שתי עלים שנתלשו מהעציץ שיש לי מחוץ לדלת
אנונימית
שמעי שיש רוחות זה יכול להיתקע..
את גרה בבנין או בבית פרטי?
את גרה בבנין או בבית פרטי?
שואל השאלה:
בתוך בניין איזה רוחות בדיוק אין אפילו חלון
בתוך בניין איזה רוחות בדיוק אין אפילו חלון
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך בדיוק זה נתלש מהעציץ? לבד?
אלה גם עלים גדולים ובריאים זה לא עלה יבש שנתלש לבד
ואיך בדיוק זה נתלש מהעציץ? לבד?
אלה גם עלים גדולים ובריאים זה לא עלה יבש שנתלש לבד
אנונימית
אז אולי סתם ילדים שיחקו שם וחשבו שזה מצחיק.
שואל השאלה:
אני קומה אחרונה ואין לנו ילדים בבניין איך בדיוק
נגיד וזה לא פורץ למה שמישהו פשוט יתקע לי עלים בתוך המשקוף
אני קומה אחרונה ואין לנו ילדים בבניין איך בדיוק
נגיד וזה לא פורץ למה שמישהו פשוט יתקע לי עלים בתוך המשקוף
אנונימית
אין חלון בבניין ? לרוב קומות אחרונות זה די שטח פתוח...
שואל השאלה:
לא. אני גרה בבניין פשוט מאוד אין שום שטח פתוח ולא חלונות
לא. אני גרה בבניין פשוט מאוד אין שום שטח פתוח ולא חלונות
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם היה חלון והיה רוחות זה פשוט לא הגיוני שזה יתקע ככה בתוך הדלת ועוד בשני מקומות ונתלש לבד והגיע איכשהו בין המשקוף לדלת בפנים מאוד
גם אם היה חלון והיה רוחות זה פשוט לא הגיוני שזה יתקע ככה בתוך הדלת ועוד בשני מקומות ונתלש לבד והגיע איכשהו בין המשקוף לדלת בפנים מאוד
אנונימית
באותו הנושא: