14 תשובות
לא
לפי דעתי תקנה טלפון חדש (11 כמו שרצית) והשאר איתו להרבה זמן
ראיתי עליו סרטון בשבילך כי אני לא מכיר את הטלפון ואמרו שזה כמו 8 ויש לו הרבה בעיות
הוא לא כמו ה-8. רק מבחוץ הוא נראה כמו ה-8.
הוא אחלה טלפון ביחס למחיר.
אני אישית אוהב גלאגסי
הוא 8 טיפה משופר
^ מה משותף לו ול-8? רק הגוף והמצלמה.
הם אותו דבר חוץ מכה שיפורים שיש בes
^ המעבד האבה יותר טוב, יותר ראם, הטענה יותר מהירה..
רק מבחוץ הוא נראה אותו הדבר.
זה 3 דברים שהם שיפור על האשר אותו דבר בפעם ה80000000....
^ מה עוד כבר יכולים לשנות? אלה שינויים מאוד משמעותיים.
זה אשכרה אייפון שמונה אל תקנה
מה