התחברות
הרשמה
אני באוטובוס וישבתי מאחורה והיה לידי תיק קטן כזה ואף אחד לא היה ליד
עברתח מקום... להגיד לנהג משהו ?? ואם כן אז מתי? (זה לא יפריע לו באמצע הנסיעה)?
19 באפריל 2021, 15:54
אוטובוסים
תחבורה ציבורית
אוטובוס
נסיעה
ישיבה במושב הקדמי
2 תשובות
תאמרי לנהג! פשוט כשהוא לא עסוק עם אנשים
מ
מיאו בריבוע
כנראה פצצה של מחבלים וואי
A
AnjunaSunrise
באותו הנושא:
למה הנשים הן אלו שצריכות לשבת מאחורה באוטובוס?
אני בהלם אתמול נסעתי באוטובוס מבני ברק לירושלים והייתה הפרדה גברים מקדימה ונשים מאחורה
הייתי באוטובוס וישבתי ליד החלון והיה מישהו מחוץ לאוטובוס שהסתכל עליי, חייך ונופף לי לשלום חחח למה שמישהו יעשה דבר כזה??
אתם מאלה שיושבים באוטובוס מאחורה/קדימה/אמצע?
פעם אחת ולתמיד, באוטובוס, בנות יושבות מקדימה או מאחורה?
ישלי קראש על מישהו שראיתי באוטובוס...הגיוני?הוא גם הסתכל עלי והיה רגע שבהינו אחד בשני ))):
היום באוטובוס עליתי והיה לי חם כל דרך הייתי עם מסיכה אז הורדתי
מה הייתם עושים אם ילד בן 12 היה עוקב אחריכם והיה מנסה לבעוט בכם מאחורה ?
אני בלחץ יש סינית מקדימה באוטובוס וסיני מאחורה אני בדרך לטבריה שעה נסיעה יש סיכוי לקורונה?
הייתי באוטובוס וישבתי מקדימה כי במילה היו לי רק כמה תחנות
נסעתי באוטובוס והיה מישהו שהסתכל עליי מלא מה זה אומר?