9 תשובות
זאת בעיה שלה היא אשמה שתלמד לא לנסות לפרוץ טלפונים של אחרים החוצפנית
אנונימית
היא אשמה
את יכולה לשאול אולי היא תוכל לעשות איתך חצי חצי
היא אשמה.
שלא תעזי לשלם על זה
שואל השאלה:
אבל היא תינוקת והיא לא מדברת איתי עכשיו
אנונימית
תגידי לה שאת מצטערת ושלא התכוונת, אבל שהיא גם לא הייתה צריכה לחטוף לך את הטלפון... אם היא חברה טובה וכזאת שמסוגלת להבין שזה באשמתה היא צריכה לבוא לקראתך
שלא תדבר למה מה קרה
את תראי שבתוך כמה ימים יעבור לה
תמשיכי בשלך והיא כבר תבוא לדבר איתך
שואל השאלה:
היא בקשה ממני לשלם את המחיר לתיקון וזה עולה 385


ומה כיאלו רק אם אני אשלם היא תחזור לדבר איתי? היא החברה היחידה שלי בבית ספר ולה יש עוד מלא חברים אז אני לא יחסר לה אבל לי אין עוד אז אני יהיה בודדה
אנונימית
שואל השאלה:
כתבי לה הודעה שאני מצטערת ואז היא אמרה לי שאני צריכה לשלם
וזה לא שיש לי כסף משלי אני לא רוצה לבקש מההורים שלי כי זה לא נעים
אנונימית
את לא צריכה לשלם אז מה אם היא אמרה זאת לא אשמתך וזהו ואם היא מבקשת ממך או מנסה לפרוץ לך לפון או מציבה לך תנאי שאם לא תשלמי אנחנו לא חברות אז נשמה היא לא חברה אמיתית שלך ועם "חברות" כאלה עדיף להיות לבד
אני מבינה את הפחד שלך שהיא החברה היחידה וזה .. אבל אל תהיי נואשת היא לא חברת אמת
תשמעי את עצמך את כתבת בעצמך "יש לה עוד מלא חברים אז אני לא יחסר לה .." זה מה שאת רוצה /מחפשת .. להיות תלויה במישהי שלא סופרת אותך הלו אחותי תתעוררי
אנונימית