2 תשובות
כי יש יותר מידיי סיפורים על אנשים זרים שהכירו דרך האינטרנט וזה נגמר רע
שאלה טובה, כן יש פה פדופילים אבל לא כולם ככה ולומדים עם הזמן להכיר ולסמוך, לא פוגשים או שולחים דברים למישהו בלי לדעת שהוא קיים
באותו הנושא: