5 תשובות
אהבתי את הראשון והשני מאוד, בשלישי כבר נמאס לי והפסקתי לקרוא.
תאמת אני לא אהבתי זה נראה לי די קלישאתי
אבל אני יודעת שיש מלא שאהבו אז תנסי למה לא :)
אבל אני יודעת שיש מלא שאהבו אז תנסי למה לא :)
חברה שלי ממש אהבה אני גם חושבת על לנסות לקרוא תקראי אם לא תאהבי תפסיקי
אוי זה מזעזע
אני מאוד אהבתי
אומנם הספר הראשון לא משהו (לדעתי) אבל זה משתפר מספר לספר ובספר השלישי זה כבר מושלם:))
אומנם הספר הראשון לא משהו (לדעתי) אבל זה משתפר מספר לספר ובספר השלישי זה כבר מושלם:))
באותו הנושא: