7 תשובות
עניין של טעם אישי, אקסבוקס לא עלוב אבל אישית כן גפ אני מעדיפה סוני.
לדעתך אולי זה עלוב, אבל יש אנשים שאקסבוקס גם יותר זול להם וגם מבחינתם זה עונה על הצרכים שלהם.
שואל השאלה:
אבל זה לא קשור, אנשים קונים אקסבוקס series x במקום ps4 מתי שהps יותר טוב ויותר זול
לא כולם ילדים מפונקים שההורים קונים להם הכל, חלקינו עובדים בשביל הדברים שלנו ויותר משתלם לקנות אקסבוקס ב1500 שח מאשר ps בכפול.

(כשהם עובדים די אותו דבר)
שואל השאלה:
מתי ש ps עולה פחות פועל יותר טוב אז זה סיפור אחר.

(מה גם שאני קניתי לעצמי את הps)
כל אחד שיקנה מה שהוא אוהב, אולי אקסבוקס יותר נוח לכם?
כמה סיבות:
א. יש לשאר החברים אז הם גם קנו
ב. לא מבינים בקונסולות ופשוט קנו משהו
ג. לא מעניין אותם האקסקלוסיבים של ps
ד. גיימפאס(למרות שהרבה יותר משתלם להשתמש בגיימפאס במחשב)

בפועל אין באמת סיבה ללכת על xbox במקום מחשב או ps, חוץ מאלה שרשמתי למה.