9 תשובות
אל תבריזי תגידי למורה שאת במחזור וכואב לך
שואל השאלה:
אבל אני לא אעשה כלום
אבל אני לא אעשה כלום
אנונימית
שמת אותו טוב? למה שיפול?
הייתי מתאמנת במחזור וזה מעולם לא נפל.
הייתי מתאמנת במחזור וזה מעולם לא נפל.
אוקי אני הייתי פעם אחת 7 שעות ברצף בסטודיו במחזור
החלפתי פעם אחת ולא נפל לי בכלל
אל תבריזיי בחיים לא
החלפתי פעם אחת ולא נפל לי בכלל
אל תבריזיי בחיים לא
שואל השאלה:
לי פעם אחת נפל והיה כתם על המכנס
לי פעם אחת נפל והיה כתם על המכנס
אנונימית
שואל השאלה:
גם יש הרבה דם
גם יש הרבה דם
אנונימית
שואל השאלה:
כנפיים
כנפיים
אנונימית
תשימי שניים אחד צמוד לשני שיכסה יותר והגנה, גם תוודאי ששמת טוב ולא רופף כזה.
אז אל תלכי
באותו הנושא: