9 תשובות
אל תבריזי תגידי למורה שאת במחזור וכואב לך
שואל השאלה:
אבל אני לא אעשה כלום
אנונימית
שמת אותו טוב? למה שיפול?
הייתי מתאמנת במחזור וזה מעולם לא נפל.
אוקי אני הייתי פעם אחת 7 שעות ברצף בסטודיו במחזור
החלפתי פעם אחת ולא נפל לי בכלל
אל תבריזיי בחיים לא
שואל השאלה:
לי פעם אחת נפל והיה כתם על המכנס
אנונימית
שואל השאלה:
גם יש הרבה דם
אנונימית
שואל השאלה:
כנפיים
אנונימית
תשימי שניים אחד צמוד לשני שיכסה יותר והגנה, גם תוודאי ששמת טוב ולא רופף כזה.
אז אל תלכי