זה מוזר שאני רוצה לקעקע משפט שמישהי שהיינו חברות טובות ופגענו אחת בשנייה אמרה לי?
אני מרגישה שלמרות שעברו כמה שנים המשפט הזה עדיין משקף אותי אבל זה מוזר לקעקע משפט שמישהי שפגעה בי אמרה לי? אני לא כועסת עליה היום ואני בוחרת להתייחס רק לזיכרונות הטובים (אנחנו לא בקשר, זה הדדי)