6 תשובות
להבין שזה החיים ואין מה לעשות
זה 3 שנים וגם את תראי אותו בסופי שבוע וזה
זה 3 שנים וגם את תראי אותו בסופי שבוע וזה
אויש אני כל כך מבינה אותך!! תיהיה חזקה ותנסי להתעודד שלפחות תראה אולי כשיחזור מהצבא כשיתנו לו
זה בסדר, זו פרידה והכל טוב את תראי אותו בסופשים, האהבה תהיה יותר חזקה כל פעם שתפגשו אחרי כל סופש אני מקווה, זו תקופה לא פשוטה לא בשבילו ולא בשבילך.. ויכול להיות שלפעמים הוא יהיה עייף אחרי שהוא חזר הביתה, או עצבני, בהצלחה לך לו.
אל תדאגי זה לא לתמיד וכשהוא יעבור לסדיר יהיה לו יותר זמן איתך אז אין לך מה לדאוג
אנונימית
זה הזמן למצוא לעצמך חיים חוץ ממנו, להיות תלויה בבן אדם יפגע בך כמו נגיד עכשיו, את צריכה להבין שאנשים באים והולכים ואי אפשר להסתמך עליהם ולהפוך אותם לכל החיים שלך, תשקיעי בעצמך עדיין יהיה לכם זמן ביחד, אולי ספייס יעשה לכם טוב
רק תחשבי על זה שתוכלי לראות אותו בסופי שבוע ולפעמים לעשות איתו שיחות וידאו
באותו הנושא: