התחברות
הרשמה
איך לקום?? כל כך נעים מתחת לשמיכה אבל אני צריכה להתארגן לבית ספר ולחמם את הדוד
18 באפריל 2021, 05:20
עייפות
בוקר
שינה
קימה בבוקר
מוטיבציה
3 תשובות
לספר עד חמש ובשלוש לקום ופשוט להתגלגל על הרצפה עד הדוד
ב
בולת עץ
לפחות ישנת לך אני לא נרדמת ועייפה פיצוצים אוף
א
איןןן שם
מה זה איך פשוט קומי
I
ID1
באותו הנושא:
איך אומרים בצרפתית - "תיכנס לי מתחת לשמיכה, תחבק אותי חזק ותנשק אותי בכל מקום" ?
אין כמו להתכרבל עם הפוך באמצע החורף להפליץ מתחת לשמיכה ולהסניף את זה אה?
יש לי גוק בחדר ואני מתחת לשמיכה והוא על השמיכה
נכון אחרי שמגלחים ברגליים ונכנסים מתחת לשמיכה זה נעים רצח
לא ספאם!-אם אני אפליץ מתחת לשמיכה שעוטפת אותי לא ישמעו?
בנות גם אתם מפליצות מתחת לשמיכה עם הראש מכוסה?
כל כך חמים לי ונעים לי מתחת לשמיכה ואני חייבת לקום. איך???
השתגעתי כאן לגמרי, יש רעשים בבית ואני במיטה מתחת לשמיכה מפחדת, מה אפשר לעשות?!?
אני רוצה לקום מהמיטה אבל קפוא לי ונעים בשמיכה, איך לקום?
הכלב שלי ישן איתי והוא לא מפסיק להפלית מתחת לשמיכה מה לעשות?
אחרי שעושים שעווה ברגלים, כשמכניסים את הרגליים מתחת לשמיכה זה גם נעים כמו אחרי גילוח?