13 תשובות
כן אמנם יש לו דעה שונה משלי אבל אני עדיין אכבד את הדעה שלו כמו שהוא מכבד את הדעה שלי ואני פשוט אנסה להתעלם מהדעה שלו כאילו לא לדבר על זה יותר מדי
אנונימית
אני כן כיאלו כי גם חלק מהמשפחה שלי ככה אין ממש מה לעשות עם זה
לא
לדעתי אם אתה חבר של בן אדם גזען/הומופוב זה תכלס תומך בו
הייתי מנתקת קשר ישר
כן, יש לי חברים כאלה למרות שאני כן תומכת בקהילה לכל אחד יש את הדעה שלו
יש לי חבר כזה
אני בעצמי לא סגור על זה
אוק מה הבעיה העיקר שיהיה כיף להיות איתו ולדבר וכאלו
כן זה אולי מאוד מעצבן אבל זוהי הדעה שלהם
כן, אני מכבדת דעות של אחרים.
לא כי אני לסבית
אנונימית
כן, כל החברים שלי דתיים וכולפ הומופובים, אנחנו מנסים לא להיכנס לנושא הזה, אבל כשאנחנו נכנסים....
אנונימי
יש לי חבר הומופוב ואני גיי מחוץ לארון וזה לא מפריע לי