התחברות
הרשמה
למה בסטיפס אפשר לעשות לב אדום ולא את שאר האימוגים?
זה מעצבן רצח
17 באפריל 2021, 14:57
סמיילים
אימוגי
מה הקטע
מחרפן
איכס לב אדום
4 תשובות
ככה
א
אני222222
שואל השאלה:
טוב
P
Perfect meeee
ככה זה
~
~ S ~
❤
_
_E
באותו הנושא:
למה בסטיפס אי אפשר להשתמש באימוגים?
למה אי אפשר לשלוח את רוב האימוגים בסטיפס ורק את:❤?
גם אתם חושבים שחייב לעשות עדכון בסטיפס שבו אפשר לכתוב עם אימוגים?
מה זה האימוגים האלה של לב אדום צהוב וירוק?
למה האימוגים בסטיפס ככ מכוערים?
אפשר לעשות אימוגי בסטיפס?
איך יש כאלה שמצליחים לעשות בסטיפס בתשובות אימוגי של לב ופרצופים?
אוקי משהו שממש מציק לי בסטיפס זה שאי אפשר לשלוח אימוגים אני דורשת שינוי
איך אפשר לעשות אימוגי של לב בתגובות בסטיפס ? ראיתי כמה שענו על תשובות עם אימוגי של לב אדום אז איך עושים את זה?
למה אי אפשר לעשות אימוגים בסטיפס?
האימוגים בסטיפס עולים כסף בפרטי?