5 תשובות
פשוט רגיל כמו שאמרת עוד כמה שנים זה יהיה לך מביך רצח חחח
אל תעשיי בוק תבטלי
אל תעשי סתם תתחרטי
אפשר לעשות צילומים באיזה יער או חורשה זה יכול לצאת יפה
אני מכירה מישהי שעשתה בקיר גרפיטי וזה מהמם
אני עשיתי בים ביער ובמרינה את יכולה גם על סוסים אם את אוהבת או אם יש לך תחביב סתם דוגמה שירה או ציור אז תצטלמי עם דברים שקשורים לזה
אנונימית