17 תשובות
גם וגם
אני אף פעם לא מעתיק מעדיף לא לעשות בכלל, אבל אני בקושי עושה
מה זה מעתיק מה אני ילד בכיתה ו?
או שאני מכינה או שאני לא מכינה.
אבל כמעט אף פעם לא העתקתי אין לזה סיבה כלכך
בימים ההם הייתי מעתיקה אם בכלל הייתי חושבת על לעשות אותם
בדרך כלל לא מכין אבל פעם ב כשאני רוצה להכין אז אני מנסה ולא מצליח אז אני מבקש שישלחו לח
תלוי , אם השיעור באמת חשוב אז אני עושה אותו בעצמי , ואם השיעור לא חשוב אז מעתיקה
חצי חצי
במתמטיקה מכינה לבד כדי להבין בשאר תלוי אם יש לי כוח
מה זה שיעורים? זה הדבר הזה שצריך לעשות בבית?
וואלה להעתיק לקרוא לשנות קצת לשנן וזהו
יש לי אגו אז אני עושה אותם גם כשחברים שלי רוצים לעזור לי
אני עושה אבל כשאני שוכחת ולרוב זה במתמטיקה אני מעתיקה
מכינים ואז שנגיע למבחן כל אלה שהעתיקו ממני יצטרכו להתכונן מלא
גם וגם
מעתיקה מטיקטק
פעם העתקתי אבל היום אני כבר מכינה, כיתה י. אם אני אעתיק אצרך לחרוש למבחן , ואין לי כוח ללמוד כפול