94 תשובות
כן אני בעד
אנונימית
לא בעד לשנות בני אדם בכללי.
שיעשו מה שבא להם מה מפריע לך?
לא
באמת שלא אכפת לי מה כל אחד עושה בחיים שלאו
אבל כן כואב לי שיש כאלה שמפספסים דברים כי אסור להם
באמת שלא אכפת לי מה כל אחד עושה בחיים שלאו
אבל כן כואב לי שיש כאלה שמפספסים דברים כי אסור להם
אנונימית
קראתי חרקים ביי
מה? ממש לא
אני מאמינה בחופש דת וחופש מדת
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כל עוד זה לא מפריע לי
אני מאמינה בחופש דת וחופש מדת
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כל עוד זה לא מפריע לי
מה חרדים מפריעים לך
אני בעד להראות להם קצת באיזה עולם אנחנו חיים ושיתחילו להתעורר .. לא כולם אבל יש המון שלא קולטים. הם מנותקים מהעולם אין פלאפונים אין טלוויזיות ברור שיהיו מנותקים אבל ה לא אמר שאסור אלא חבורה של רבנים אמרו. אישית אני מאמין אבל לא מאמין לשטויות ולאיסורים האלו שאומרים הרבנים.
שואל השאלה:
הכוונה טיפול המרה קשה לחרדה בכוח כדי שיחזרו בשאלה?
בעד או נגד?
הכוונה טיפול המרה קשה לחרדה בכוח כדי שיחזרו בשאלה?
בעד או נגד?
אנונימית
בתור ביסקסואלית..
ברור.. שלא(:
ברור.. שלא(:
שואל השאלה:
אני לא בעד טיפול המרה לקהילה הגאה
אבל לחרדים כן
אני גם נגד
אני לא בעד טיפול המרה לקהילה הגאה
אבל לחרדים כן
אני גם נגד
אנונימית
לא מה- טיפולי המרה בכל נושא זה מזעזע ונוראי לא אתמוך בזה.. למרות שאני מתנגדת להמוןן דברים שהדת גורמת להם אבל טיפולי המרה זה נוראי בעיניי
אנונימית
כן אסור שיהיה חרדים במדינה ואפשר להציל אותם
בעד
בעד
אנונימית
אני אגיד לך מה
בדרך כלל אני לא בעד בשום צורה אוקיי?
מה שכן יש אנשים חרידים *ומבוגרים* (הדגש על מבוגרים) שיודעים שזה לא עובד ושזה לא יעזור להם אלא רק יגרום להם לטראומה כל כך גדולה שהם לא יוכלו להסתכל על אנשים מאותו המין שלהם באותה צורה יותר וזה מה שהם רוצים שיקרה ( כי הם חרידים והם ללכת בדרך של אלוהים או משהו כזה) אז טוב שיעשו מה שהם רוצים. אבל כל עוד הם מבוגרים והם יודעים שטיפולי המרה לא משנים נטיה מינית/זהות מגדרית אלא עושה לך טראומה וצלקת רגשית ופיזית.
בדרך כלל אני לא בעד בשום צורה אוקיי?
מה שכן יש אנשים חרידים *ומבוגרים* (הדגש על מבוגרים) שיודעים שזה לא עובד ושזה לא יעזור להם אלא רק יגרום להם לטראומה כל כך גדולה שהם לא יוכלו להסתכל על אנשים מאותו המין שלהם באותה צורה יותר וזה מה שהם רוצים שיקרה ( כי הם חרידים והם ללכת בדרך של אלוהים או משהו כזה) אז טוב שיעשו מה שהם רוצים. אבל כל עוד הם מבוגרים והם יודעים שטיפולי המרה לא משנים נטיה מינית/זהות מגדרית אלא עושה לך טראומה וצלקת רגשית ופיזית.
בסופו דל דבר אסור לכפות על מישהו משהו בשום צורה
במיוחד אם הוא ילד
במיוחד אם הוא ילד
שואל השאלה:
אני נגד שינוי נטייה מינית של מישהו
אבל בעד להכריח חרדים לחזור בשאלה גם אם הם רוצים וגם אם לא
לעשות להם טיפול המרה בדת
לא בנטייה מינית
אני נגד שינוי נטייה מינית של מישהו
אבל בעד להכריח חרדים לחזור בשאלה גם אם הם רוצים וגם אם לא
לעשות להם טיפול המרה בדת
לא בנטייה מינית
אנונימית
אבל למה כאילו זה די מוזר לחשוב דבר כזה אני מסכימה שהדת פוגעת בנו במלא דרכים אבל לענות אותם כדי לגרום להם לשנות את הדת שלהם ולהפוך לבן אדם אחר?
אנונימית
שואל השאלה:
כן כי אני חושבת שזה מוזר שהם מאמינים בחבר דימיוני
זה כאילו הם מדברים לאויר
הם צריכים לקבל טיפול פסיכולוגי כדי להפוך מחרדים לחילונים
כן כי אני חושבת שזה מוזר שהם מאמינים בחבר דימיוני
זה כאילו הם מדברים לאויר
הם צריכים לקבל טיפול פסיכולוגי כדי להפוך מחרדים לחילונים
אנונימית
מה לעזאזל-
אסור להכפות על מישהו שום דבר
כל עוד חרידים לא פוגעים בך אל לפערי בהם
בדיוק כמו שאסור להכפות על בו אדם טיפולי המרה אסור להכפות על בו אדם לחזור בשאלה
את בכלל קולטת את הצביעות פה?
אני מאוד מרווה שזה בדיחה
אסור להכפות על מישהו שום דבר
כל עוד חרידים לא פוגעים בך אל לפערי בהם
בדיוק כמו שאסור להכפות על בו אדם טיפולי המרה אסור להכפות על בו אדם לחזור בשאלה
את בכלל קולטת את הצביעות פה?
אני מאוד מרווה שזה בדיחה
שואל השאלה:
אבל הם כן פוגעים בי
אבל הם כן פוגעים בי
אנונימית
כן יש חרא של אנשים חרידים אבל זה לא בסדר לשאר החריגים שלא פוגעים באף אחד
זה שאת לא מסכימה איתם לא אומר שלא מגיע להם את אותה זכויות כמוך
זה מביך
זה שאת לא מסכימה איתם לא אומר שלא מגיע להם את אותה זכויות כמוך
זה מביך
שואל השאלה:
הם ממש פוגעים בי
הם ממש פוגעים בי
אנונימית
אוקיי זה ממש לא מכבד להגיד דבר כזה ושתדעי שדברים כאלה גורמים לך להישמע די כמוהם כמו שהם מדברים על הלהטבים את מדברת עליהם וזה לא מכבד בשום צורה.. תכבדי את האמונה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מכבדת את הלהטבים
אבל לא את החרדים
אני מכבדת את הלהטבים
אבל לא את החרדים
אנונימית
וחלקם פוגעים גם בי במספר דרכים
אבל לא כולם ככה וזה לא בסדר להכליל אותם בצורה כל כך קיצונית ולהגיד שצריך להכפות עליהם לצאת בשאלה
אבל לא כולם ככה וזה לא בסדר להכליל אותם בצורה כל כך קיצונית ולהגיד שצריך להכפות עליהם לצאת בשאלה
כן הם פוגעים בנו הרבה פעמים אבל את אשכרה יורדת לרמה שלהם בזה שאת אומרת שהם משוגעים והם חייבים טיפולי המרה כדי להפוך אותם לנורמליים זה נשמע כמו משפטים שהם היו אומרים תקשיבי לעצמך
אנונימית
אני מסכימה עם האנונימית את יוצאת צבועה את בדיוק כמוהם רק הפוך!!
שואל השאלה:
אני מנסה לעזור להם
לא הגיוני שהם יאמינו בחבר דימיוני
אני מנסה לעזור להם
לא הגיוני שהם יאמינו בחבר דימיוני
אנונימית
נשמע ממש כמו משפטים שלהם "אני מנסה לעזור להם לא הגיוני שהם יימשכו למישהו מאותו מין שלהם"
אנונימית
מה לעזאזל
זה בדיוק מה שהם חושבים
שהם רוצים אעלק לעזור לגייז אבל הם חא
האמת שלהם חא האמת שלי וכמו שלי מגיע לחיות את האמת שלי וכמו שלך מגיע לחיות את האמת שלך כן להם
וכל עוד את לא יכולה להוכיח שאלוהים לא קיים אין לך זכות לדבר ככה את מביכה את עצמך
חתיכת צבועה
זה בדיוק מה שהם חושבים
שהם רוצים אעלק לעזור לגייז אבל הם חא
האמת שלהם חא האמת שלי וכמו שלי מגיע לחיות את האמת שלי וכמו שלך מגיע לחיות את האמת שלך כן להם
וכל עוד את לא יכולה להוכיח שאלוהים לא קיים אין לך זכות לדבר ככה את מביכה את עצמך
חתיכת צבועה
שואל השאלה:
מה אכפת לי מה החרדים חושבים
כל עוד הם לא יסגרו אותע בשבת בבית
אני בעד
מה אכפת לי מה החרדים חושבים
כל עוד הם לא יסגרו אותע בשבת בבית
אני בעד
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להוכיח
אני יכולה להוכיח
אנונימית
אוי איזה מסכנה את את לא יכולה למאת בשבת
ואני לא יכולה לעשות את זה ואני גם לא אוכל להתחתן והיה לי מאוד קשה לאמץ ילדים מכמה סיבות והכל בכלל החריגים אבל הינה אני לא קיצונית וצבועה כמוך
אין תירוץ טוב לשינאה וקיצוניות כמו שלך
הלוואי ותראי כמה צבועה וחשוכה את
בדיוק כמו החרידים שאת מדברת עליהם
ואני לא יכולה לעשות את זה ואני גם לא אוכל להתחתן והיה לי מאוד קשה לאמץ ילדים מכמה סיבות והכל בכלל החריגים אבל הינה אני לא קיצונית וצבועה כמוך
אין תירוץ טוב לשינאה וקיצוניות כמו שלך
הלוואי ותראי כמה צבועה וחשוכה את
בדיוק כמו החרידים שאת מדברת עליהם
^ממש מסכימה, החרדים מביאים הרבה סבל למדינה אין מה לעשות זאת עובדה אבל להגיד עליהם דברים כמו שחייבים לתקן אותם ולעזור להם כי הם מתנהגים כמו משוגעים כשהם מאמינים באלוהים שלא קיים זאת ממש התנהגות כמו שלהם וזה לא הופך אותך לטובה מהם בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אדם שמדמיין שחבר דימיוני קיים ומנסה לדבר איתו
צריך טיפול פסיכולוגי
זה לטובתו
אבל אדם שמדמיין שחבר דימיוני קיים ומנסה לדבר איתו
צריך טיפול פסיכולוגי
זה לטובתו
אנונימית
עוד פעם, אין לך שום הוכחה שאלוהים לא קיים
וחוץ מזה זה שאת לא מאמינה בזה לא אומר שאין להם זכות להאמין בזה וזה לא אומר שזה לא אמיתי
יש סיבה ללמה כולנו שונים ולכולנו יש דעות משלנו
ובדיוק כמו שאת רוצה שיכבדו אותך ושיתנו לך לצאת בשבת את גם צריכה לכבד את האמונה שלהם, לפחות עד שתוכיחי שאלוהים לא קיים(;
אבל בבקשה!! בבקשה תביני שאת בדיוק בדיוק כמוהם את לא טובה יותר. את שונאת אותם אבל את ליטרלי בדיוק כמוהם רק הפוך. את גרועה באותו המידה. את מנסה לכפות את האמונה שלך על נדים אחרים רק כי זה האמת שלך וזה מה שאת חושבת שהכי טוב אבל זה שאת מאמינה במשהו וזה שמשהו טוב בשבילך לא אומר שזה יהיה בשביל מישהו אחר. כולנו שונים ולכל אחד מאיתנו יד משנו שגורם לנו להרגיש יותר טוב. וחנן זה להאמין באלוהים. לחלק זה נותן להרגיש בטוחים חלק מוגנים ואת צריכה לכבד את זה כי לחלק זה גם הציל את החיים שלהם
וחוץ מזה זה שאת לא מאמינה בזה לא אומר שאין להם זכות להאמין בזה וזה לא אומר שזה לא אמיתי
יש סיבה ללמה כולנו שונים ולכולנו יש דעות משלנו
ובדיוק כמו שאת רוצה שיכבדו אותך ושיתנו לך לצאת בשבת את גם צריכה לכבד את האמונה שלהם, לפחות עד שתוכיחי שאלוהים לא קיים(;
אבל בבקשה!! בבקשה תביני שאת בדיוק בדיוק כמוהם את לא טובה יותר. את שונאת אותם אבל את ליטרלי בדיוק כמוהם רק הפוך. את גרועה באותו המידה. את מנסה לכפות את האמונה שלך על נדים אחרים רק כי זה האמת שלך וזה מה שאת חושבת שהכי טוב אבל זה שאת מאמינה במשהו וזה שמשהו טוב בשבילך לא אומר שזה יהיה בשביל מישהו אחר. כולנו שונים ולכל אחד מאיתנו יד משנו שגורם לנו להרגיש יותר טוב. וחנן זה להאמין באלוהים. לחלק זה נותן להרגיש בטוחים חלק מוגנים ואת צריכה לכבד את זה כי לחלק זה גם הציל את החיים שלהם
שואל השאלה:
אי אפשר לצאת בשבת בגללם
אין אוטובסים בגללם !!!
אי אפשר לצאת בשבת בגללם
אין אוטובסים בגללם !!!
אנונימית
ולמה זה? כי הם לא מכבדים אותך כי הם חלקם מנסים לכפות את האמונה שלהם על כולנו נכון?
בדיוק כמוך עכשיו!
להכפות על מישהו משהו זה אך פעם לא טוב!
ואת צריכה להבין את זה
פאק הראש שלך כל כל אטום זה כאילו לא הקשבת לשום דבר ממה שאמרתי את רק רואה את הצד שלך ואת מנסה להתמסכן. כאילו תרגעי יופי שאת לא יכולה ללכת לקניון בשבת אבל אני לא אוכל לפאקינג להתחתן והחרא הזה משגע או י אבל עדיין, אוקיי עדיין יש לי חמלה ואנושיות
בבקשה תקראי אבל באמת תקראי את מה שאני אומרת ותנסי תראות את מה שאני אומרת
כאילו אני באמת מנסה לנהל שיחה פה אבל זה כמו לדבר בקיר
אני כבר באמת לא יודעת עם זה בדיחה או לא
בדיוק כמוך עכשיו!
להכפות על מישהו משהו זה אך פעם לא טוב!
ואת צריכה להבין את זה
פאק הראש שלך כל כל אטום זה כאילו לא הקשבת לשום דבר ממה שאמרתי את רק רואה את הצד שלך ואת מנסה להתמסכן. כאילו תרגעי יופי שאת לא יכולה ללכת לקניון בשבת אבל אני לא אוכל לפאקינג להתחתן והחרא הזה משגע או י אבל עדיין, אוקיי עדיין יש לי חמלה ואנושיות
בבקשה תקראי אבל באמת תקראי את מה שאני אומרת ותנסי תראות את מה שאני אומרת
כאילו אני באמת מנסה לנהל שיחה פה אבל זה כמו לדבר בקיר
אני כבר באמת לא יודעת עם זה בדיחה או לא
שואל השאלה:
אני במקומך הייתי תובעת אותם
אני במקומך הייתי תובעת אותם
אנונימית
מה- למה שיעשו את זה כל אחד והאמונה והדרך חיים שלו...
לא בעד לשנות אנשים בכלל
לא, איש איש באמונות יחיה
יודעת מה לא הגיוני כאן? שאת מזלזלת באמונה של אחרים ועוד חושבת שאת תצילי אותם ונתת לי רעיון תודה אני הולכת לתבוע את התקשורת על העוול והאפליה על הרקע הדתי שהיא עושה לחרדים ולדתיים
שואל השאלה:
אבל זה רק להכריח אותם לחזור בשאלה
אבל זה רק להכריח אותם לחזור בשאלה
אנונימית
רק להכריח זה כפייה העיקר את בעד לעשות המרה לחרדים אבל לקהילה הגאה לא יופי של צביעות
שואל השאלה:
חרדים מאמינים בחבר דימיוני
חרדים מאמינים בחבר דימיוני
אנונימית
את מזלזלת באמונה של אחרים אבל את לא תעשי את זה לאחרים צביעות
וואו אני פשוט לא מאמינה לאיזה מצב של אבסורד ושנאה הגענו!!!
פעם יהודים אשכרה מתו בגלל שרצו להפוך אותם לגויים והם מתו על קידוש השם
והיום העולם התהפך את שבעצמך יהודייה רוצה להפוך את המאמינים את החרדים שלא עשו לך כלום ורק חיים את החיים שלהם ללא מאמינים משמע חילונים (למרות שאפילו היום יש חילונים שמאמינים אז יותר נכון לומר לאטאיסטים)
אני פשוט לא מצליחה לעכל את הרעיון ואת השאלה הזאת מה נסגר
פעם יהודים אשכרה מתו בגלל שרצו להפוך אותם לגויים והם מתו על קידוש השם
והיום העולם התהפך את שבעצמך יהודייה רוצה להפוך את המאמינים את החרדים שלא עשו לך כלום ורק חיים את החיים שלהם ללא מאמינים משמע חילונים (למרות שאפילו היום יש חילונים שמאמינים אז יותר נכון לומר לאטאיסטים)
אני פשוט לא מצליחה לעכל את הרעיון ואת השאלה הזאת מה נסגר
שואל השאלה:
כי זה לא תקין שהם מדמיינים חבר דימיוני
כי זה לא תקין שהם מדמיינים חבר דימיוני
אנונימית
אז זה כן תקין לזלזל ולפתור את הבעיה בצורה כזאת? לא
החרדים ממש לא צריכים את ה"עזרה" שלך אם את באמת רוצה לעזור ולא סתם לעזור לטובתך האישית תנסי לראות את הטוב שבחרדים במקום לחפש רק רוע אם את מחפשת רוע וחושך זה כול מה שתקבלי אבל אם תמצאי אור וטוב את תמצאי אותו בקלות את רק צריכה לחפש ולמצוא את זה רק שזה קבור באדמה ובשביל למצוא אותו תחפרי קצת יותר עמוק
זה שאת חושבת שזה חבר דימיוני זה לא בעיה שלי
ואין לך שום זכות להגיד לי אם זה דימיוני או לא אני יכולה להתפלל למי שאני רוצה
באותה מידה אני יכולה להגיד בואו נעשה טיפול המרה לכל מי שלא מאמין כדי שיאמין אבל אני לא אגיד את זה כי אני לא מכריחה אנשים שכל אחד יחיה עם הדעה שלו אין לי שום בעיה אם זה וגם לך לא אמור להיות
ואת חוזרת כל הזמן על אותם טיעונים לפחות תנסי לתת טענות
ואין לך שום זכות להגיד לי אם זה דימיוני או לא אני יכולה להתפלל למי שאני רוצה
באותה מידה אני יכולה להגיד בואו נעשה טיפול המרה לכל מי שלא מאמין כדי שיאמין אבל אני לא אגיד את זה כי אני לא מכריחה אנשים שכל אחד יחיה עם הדעה שלו אין לי שום בעיה אם זה וגם לך לא אמור להיות
ואת חוזרת כל הזמן על אותם טיעונים לפחות תנסי לתת טענות
תגידי תודה שהחרדים לא חושבים כמוך כנ"ל לגביי למה לי לעשות רע למישהו שאני לא מכירה? וזה גם הפוך למה שתעשי רע לציבור שלא עשה לך כלום ?
שואל השאלה:
טיפולים לחרדים דחוף
טיפולים לחרדים דחוף
אנונימית
וואי עזבי התייאשתי ממך למה להתווכח בכלל
עוד אטומה אחת חושבת שהיא חכמה ונאורה רק בגלל החינוך שהיא קיבלה
היא צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אנונימית
תודה אנונימית
אנונימית
מה צודק בדעה שלה ? היא אשכרה רוצה להכריח חרדים לעשות משהו שהם לא רוצים רק בגלל טובתה האישית מה הם ירוויחו מזה ?
זה טוב לכולם
אנונימית
החרדים לא ירוויחו מזה כלום רק החילונים
נכון והרוב הוא חילוני^
אז הרוב ירוויח
אז הרוב ירוויח
אנונימית
ואז המדינה לא תהיה יהודית אז למה אנחנו פה בכלל ? היסטוריה? ההיסטוריה מבוססת על התנ"ך ולמה החילונים צריכים להרוויח יותר מהחרדים ?
תיהיה יהודית
גם אני יהודייה
אבל לא תיהיה עם חרדים
אפשר להיות יהודי ולא להאמין באלוהים
גם אני יהודייה
אבל לא תיהיה עם חרדים
אפשר להיות יהודי ולא להאמין באלוהים
אנונימית
תדמייני לעצמך סיטואציה שאת בחו"ל מישהו שואל אותך אם את יהודייה ואת אומרת שאת כן ואז הוא שואל אותך איך זה מתבטא מה תעני לו ? התשובה אני גרה במדינת ישראל לא אופציה כי גם נוצרי יכול להגיד את זה כשישאלו אותו איך זה מתבטא כשאתה ישראלי תואר לא שווה כלום אם את לא מוכיחה שאת ראויה לו זה כמו להגיד שאני ציירת אבל איך זה מתבטא?
בזכות החרדים והדתיים המדינה עדיין יהודית מדינה בלי חרדים ודתיים זה זהות מזוייפת המדינה תמשיך לקרוא לעצמה יהודית בשביל להרגיע את עצמה שהיא שומרת על זהות יהודית אבל בעצם לא יהיה לה דברים שקשורים ליהדות פרח בלי צוף יפה מבפנים אבל רקוב כולו מבפנים ככה בדיוק תיהיה המדינה חס ושלום אם היא תיהיה ללא חרדים ודתיים ריקנית
לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
חרדים מביישים אותנו בעולם
חרדים מביישים אותנו בעולם
אנונימית
החרדים הם הגאווה של מדינת ישראל איפה עוד תראי זוג צעיר יוצא לשליחות בחור אחד הנידחים בעולם בשביל לעזור ליהודים ולישראלים שמטיילים בעולם ? הלוואי עליי אבל אני מעדיפה לא לעזוב את מדינת ישראל מכיוון שהמשפחה שלי נלחמה והגנה על המדינה הזאת ביחד עם הקב"ה ותרמה לה הרבה מאוד כסף וזכותי להמשיך את השושלת המשפחתית שלי
גם אני רוצה להישאר במדינת ישראל
אבל להעיף את כל הלא רצויים כאן
אבל להעיף את כל הלא רצויים כאן
אנונימית
הלא רצויים זה חרדים?
כן
אנונימית
הבית של החרדים הוא כאן במדינת ישראל ולא בשום מקום אחר בעולם אני לא זזה מטר ממדינת ישראל רק בגלל הדעה הקיצונית שלך זכותי בדיוק כמו זכותך לגור כאן תתפלאי אבל גם לחרדים יש זכויות הם אחים שלך לא אויבים
שואל השאלה:
הם אוייבים
הם אוייבים
אנונימית
הם אחים שלך לא אויבים האויבים האמיתים שלך הם הפלסטינים והערבים
ואהבתי את קוראת למצילי החיים של המדינה אויבים
שואל השאלה:
מצילי חיים?
מצילי חיים?
אנונימית
שואל השאלה:
מצילי חיים הם אלה שמתגייסים
מצילי חיים הם אלה שמתגייסים
אנונימית
בזכות מי התקיימו אלף השתלות כלייה ? למי שעשה את זה מגיע להלדיק משואה ולקבל את פרס ישראל למפעל חיים בזכות מי משיגים היום בקלות ציוד רפואי
מי הקים את מעייני הישועה ? דרך אגב מייסד מעייני הישועה הוא קרוב משפחה שלי
בזכות מי אלפי ילדים ניצלו ? אבא שלי מתנדב שם את הכול עשו חילוניים?
מי הקים את מעייני הישועה ? דרך אגב מייסד מעייני הישועה הוא קרוב משפחה שלי
בזכות מי אלפי ילדים ניצלו ? אבא שלי מתנדב שם את הכול עשו חילוניים?
חרדים גם מתגייסים במיוחד חב"דניקים שבשבילם זאת שליחות להתגייס גם לא מזמן הייתה כתבה על כך שנשים חרדיות שהתגייסו לחייל האוויר קיבלו מדליה פעם שלישית מי שאירגנה את היוזמה הזאת היא בעצמה חרדית
שואל השאלה:
זה תרוץ שלהם כדי לא להתגייס
זה תרוץ שלהם כדי לא להתגייס
אנונימית
שואל השאלה:
כתבה אחת מול מה שהם עושים ושורפים
כתבה אחת מול מה שהם עושים ושורפים
אנונימית
זה לא תרוץ חרדים לעומת חילוניים תורמים כול החיים שלהם אני לא מזלזלת במה שהם עושים אבל זה נכון ולא ענית לי מי הביא לכך שיהיו אלף השתלות כליה? או מי הקים את מעייני הישועה? מי הציל אלפי ילדים כשהם ננעלו ברכב? בזכות מי אפשר להשיג היום בקלות ציוד רפואי ?
שואל השאלה:
אנשים טובי לב
חילונים שמתגייסים ותורמים
אנשים טובי לב
חילונים שמתגייסים ותורמים
אנונימית
חרדים עשו את זה מי שהביא לאלף השתלות כליה היה הרב הבר עליו השלום שהעלילו עליו ובסוף התגלה שזאת הייתה עלילת דם מי שבזכותו אפשר להשיג ציוד רפואי בקלות הוא המייסד של יד שרה הוא גם היה בעבר ראש העיר של ירושלים
מייסד מעייני הישועה הוא דוקטור משה רוטשילד קרוב משפחה שלי מי שמציל ילדים שננעלו ברכב ומציל אנשים שתקועים בכביש בלילה או בצהריים או בבוקר הם ארגון ידידים שמתנדבים בו חילונים חרדים נוצרים ערבים מייסד הארגון הוא חרדי שהדליק משואה שנה שעברה או לפני שנתיים אבא שלי מתנדב בידידים רוב המשפחה שלי התגייסה ומתגייסת גם כעת לצה"ל אם יכולתי גם אני הייתי מתגייסת למג"ב ואם שירות לאומי לא היה מעורב הייתי הולכת לשם
מייסד מעייני הישועה הוא דוקטור משה רוטשילד קרוב משפחה שלי מי שמציל ילדים שננעלו ברכב ומציל אנשים שתקועים בכביש בלילה או בצהריים או בבוקר הם ארגון ידידים שמתנדבים בו חילונים חרדים נוצרים ערבים מייסד הארגון הוא חרדי שהדליק משואה שנה שעברה או לפני שנתיים אבא שלי מתנדב בידידים רוב המשפחה שלי התגייסה ומתגייסת גם כעת לצה"ל אם יכולתי גם אני הייתי מתגייסת למג"ב ואם שירות לאומי לא היה מעורב הייתי הולכת לשם
שואל השאלה:
שטויות
שטויות
אנונימית
שטויות ? את בעצם אומרת שהמייסדים של מתנת חיים ידידים מחוברים לחיים מד"א איחוד הצלה מעייני הישועה עזר מציון הם חילונים?
כן
אנונימית
בת של מלך עזבי את סתם מתווכחת היא רק רוצה להוציא לחרדים שם רע אין לה שום כוונה להקשיב לדעות של מישהו
הם לא אני יודעת כי בדקתי את זה בעצמי את יכולה אפילו לבדוק את זה בגוגל תרשמי מתנת חיים וזה יביא לך את הרב הבר וכ95% מהארגונים במדינה הם של חרדים ומה שכתבתי כאן זה רק חצי מהדברים שהארגונים עושים איפה החמש אחוז הנותר? ויש לי שאלה הרופאים יכולים להחזיר בן אדם לחיים כשהוא קרוב יותר למוות מאשר לחיים?
גם אני בדקתע
אנונימית
ומה מצאת ? שכול הארגונים שהזכרתי הם ארגונים של חילונים ?
כן
אנונימית
איך ארגונים של חילונים? הרב הבר הוא לא חילוני כנ"ל לגביי קרוב משפחה שלי