7 תשובות
בשום מקום... זה לא באמת עובד
^ מחזקת
שואל השאלה:
תאמת שגם אני קצת מתחילה לא להאמין אבל לפעמים כיף לקרוא ולדמיין שכתבו עלי ומה עלי לעשות סתם בידור חח
אנונימית
אין כזה דבר הורוסקופ אמין.
הכל כללי מדי ואנחנו מקשרים את זה אלינו איכשהו, זה סתם חרטא.
אולי זה נחמד סתם לקרוא פה ושם, אבל להאמין בזה זה כבר מטומטם
אני מאמינה בזה ממש
זה לא סתם מזלות זה הרבה יותר מזה
זה קשור לכוכבים ואיפה הם היו בזמן שנולדת
זה ממש מעניין ממליצה לך להעמיק בזה
אנונימית
הורוסקופים שהולכים לפי המזל האופק הם בדרכ קצת יותר מדוייקים
אבל אי אפשר לחזות את העתיד,זה רק כללית..
^ לא קשור
זה הרבה יותר מסתם מה יקרה לך היום
זה הרבה יותר מחושב והרבה יותר מדעי
זה שבנות 10 פותחות לזה עמודים לא אומר שזה משהו מפגר שלא צריך להאמין בו
אנונימית