15 תשובות
לא ילדותי
תעשי מה שבאה לך מה אכפת לך מהם זה החיים שלך לא שלהם שיגידו מה שהם רוצים
אני בת 20 ומעריצה שלה.למה את צריכה לתת הסברים לאנשים על מי שאת אוהבת ומתחברת למוזיקה שלו?אריאנה אחת הזמרות הטובות והמצליחות בעולם והיא בעצמה בת 26/27.תאהבי את מי שבא לך וזה לגמרי גאווה אני מאוהבת בה!
ממש לא ילדותי, תעשי מה שעושה לך טוב אל תחשבי מה אנשים יגידו
לא
אבל בכללי חטיבה זה מביך
מה אכפת לך מה האחרים אומרים?
שואל השאלה:
אני לא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד , אבל למה שכל החטיבה יריצו עליי בדיחות ויגרמו לי לבכות ? יוציאו לי שם רע בכל הבית ספר בגלל זה?? מה עשיתי לא בסדר, לא עשיתי שום דבר... זה כלכך מטומטם אני לא מבינה את זה, הם לא יפסיקו אף פעם.
אנונימית
היי! אני מבינה אותך!
אנשים חושבים שזה טיפים וילדותי ונתקעתי איי שם בגיל 10 אבל זה לא נכון.
אני אוהבת את אריאנה, היא מרגיעה אותי, עוזרת לי וגם המוזיקה שלה מדהימה.
היא למדה אותי כל כך הרבה בין אם איך לקבל את כולם ואפילו אנגלית ברמה מאוד טובה.
הם לא מכירים אותה, הם גם לא רוצים.
היחידים שיוצאים פה תינוקות פטטים אלו הם ששופטים אדם לפי תמונה ואולי שיר מוכר שהם שמעו במסיבה.
תמשיכי לאהוב את מי שאת רוצה ועושה לך טוב בלי לחשוב מה אנשים אומרים.
והכי חשוב, תתעלמי מהם הם סתם ילדים קטנים.
תתעלמי הם פשוט משועממים.
תעשי מה שטוב לך!
שואל השאלה:
תודה רבה לך אני לגמרי מזדהה איתך... אבל הם מריצים עליי בדיחות ושרים לי את הלהיטים שלה כל פעם שאני רק מדברת בכיתה כדי לצחוק עליי , או שנגיד שואלים אותי במסדרון "מה קורה עם אריאנה שלך אה?" וכאלה... מה אני יכולה לעשות? הם לא ירפו ואני לא מוכנה לסבול ככה
אנונימית
תגידי להם "אריאנה בסדר גמור, שמחה שאתה מתעניין" הוא יתחיל לריב איתך ולהגיד שהוא לא ואת תרדי עליו שהוא התעניין.
אם הם שרים את השירים תצטרפי ותגידי "איזה כיף שגם אתם אוהבים את השיר הזה"
אין על אריאנטורס בעולם! הם לא מבינים את זה כי אין להם דבר כזה, ילדים ממורמרים חסרי חיים. קורה לי מלא.
כן מאוד
אני כיתה י ואני מת עליה
אנונימי
^ גם אני. אני כיתה י ואני כל כך אוהבת את האישה הזאת.
היא מדהימה מכל כך הרבה בחינות..
עצוב לי לשמוע שזה מה שקורה לך, אני יודעת שזה קשה אבל אל תישברי . שימי פס על אחרים.
אם את רוצה לדבר אני פה❤