8 תשובות
פשוט נפלא, את מנגנת נהדר והקול שלך ממש משתלב בהרמוניה עם המנגינה.
ההבנה שלי בניגון לא קיימת אז לא אגיד שיט שאני לא מבין בו אבל יש לך קול מדהים
שואל השאלה:
תודה לכולם 3>
תודה לכולם 3>
אנונימית
ממש ממש ממש יפה! כל הכבוד
אמאלה מה זה הקול הזה
אהבתי מאוד
אהבתי
את מדהימה
אמאלה מה זהה??
וואו
אמאלה מה זהה??
וואו
באותו הנושא: