3 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית, זה עזר לך?
אנונימית, זה עזר לך?
אנונימית
אז לפני השינה אני שמה רק את המשחה ולא את הקרם לחות את הקרם לחות אני שמה בבוקר
היה לי אקנה נורא עכשיו יש לי הרבה פחות גרוע,בערב אני שמה משחה שהרופא הביא לי והוא הביא לי קרם לחות חדש לשים רק בבוקר
באותו הנושא: