3 תשובות
השרירי שאחראי על מותניים צרות הוא השריר העמוק ביותר בבטן שנקרא transverse abdominis ניתן לתרגל אותו כששוכבים על הצד עם הברך של הרגל העליונה כפופה מקדימה מול האגן ובעת הנשיפה לוחצים עם הברך לתוך הרצפה עד שמרגישים את הבטן עובדת. שרירים חיצוניים שיכולים להשפיע הם האלכסונים והדרך הטובה ביותר להפעילם היא לשכב על הצד לאורך קיר כשכל הגוף נוגע בקיר ותוך כדי התארכות לנסות להרים את שתי הרגליים ביחד מאיזור המותניים ולהחזיק 6 שניות כ-6 חזרות. בפילאטיס מחזקים את השריירם האלו היטב ואני ממש ממליצה.
פילאטיס - דניאלה מלאך מומחית סטיפס
אין ירידת שומנים נקודתית. אפשר לחזק את השרירים על ידי כפיפות מתניים לצדדים.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
להוריד בנקודה אחת מאוד קשה ע"י ספורט
ובמיוחד במותניים
טיפול המסת שומנים יכול להוריד נקודתית
באותו הנושא: