6 תשובות
היי
אין פה שאלה , דיווחתי
אנונימית
החרדות היו לפני הקורונה אני משערת אבל בזמן הקורונה זה התפרץ וגם התקפי חרדה וכל זה
הקורונה ממש גרמה לחרדה החברתית שלי לצאת החוצה לעולם
אנונימית
למה לדווח ולהיות רשע