2 תשובות
אל תתן לפחד הזה של "ומה אם יקרה" למנוע ממך מלנהוג. להתרגל יכול לקחת שבוע וגם יכול לקחת כמה חודשים. אני עברתי טסט לפני חודש ואני עדיין לא התרגלתי לאוטו של ההורים שלי, עדיין קשה לי לנהוג בו כי הוא יותר גדול מהאוטו של המורה שלי לנהיגה אבל אני משערת שלוקח כמה חודשים להיתרגל אליו אז אני לא בלחץ
בחיים לא אסע באוטו של אמא שלי אפילו אם יהיה לי רישיון חחח
אני עוד שנה אהיה בן 15 וחצי ואז אוכל להוציא רישיון לאופנוע או קטנוע בדרגה a2 שזה סבבה וגם לא חושב שהלימודים יעלו הרבה