7 תשובות
שואל השאלה:
תודה )=
תודה )=
אני מצטערת, לדעתי תיקח הפסקה מהכל ופשוט תהיה איתה בבית חולים.
מצטערת❤
רפואה שלמה❤
ותנצל כל רגע איתה❤
רפואה שלמה❤
ותנצל כל רגע איתה❤
רפואה שלמה! מקווה שהיא תרגיש יותר טוב
לפעמים בתקופות לא כלכך טוב בחיים שלנו אנחנו רגילים להאשים את עצמנו ולפעמים גם את מי שמסביבנו.
דבר ראשון צריך להבין שתקופה זה פרק זמן מסוייפ בחיים שלך, הוא יכול להיות טוב והוא יכול להיות פחות טוב, תקופה חולפת עם הזמן, גפ אם היא נחשבת חןדש.
זה יעבור, כל החיים שלנו אנחנו בתקופות שמשתנות עם הזמן.
תאמין לי, גם אמא שלי הייתה בבית חולים והדבר היחידי שעשיתי זה להאשים את עצמי למרות שבכלל לא הייתה סיבה...
אני מצטערת שזה קרה לך וזה מה שאתה חווה ושאתה מרגיש רע ובעונש, אבל נסיך, זאת ממש אבל ממש לא אשמתך.
תצטרך להתאמן על הרגשות שלך, כי על רגשות אפשר לשלוט.
מה שם אימך? אתפלל עליה
תרגישו טוב3>
דבר ראשון צריך להבין שתקופה זה פרק זמן מסוייפ בחיים שלך, הוא יכול להיות טוב והוא יכול להיות פחות טוב, תקופה חולפת עם הזמן, גפ אם היא נחשבת חןדש.
זה יעבור, כל החיים שלנו אנחנו בתקופות שמשתנות עם הזמן.
תאמין לי, גם אמא שלי הייתה בבית חולים והדבר היחידי שעשיתי זה להאשים את עצמי למרות שבכלל לא הייתה סיבה...
אני מצטערת שזה קרה לך וזה מה שאתה חווה ושאתה מרגיש רע ובעונש, אבל נסיך, זאת ממש אבל ממש לא אשמתך.
תצטרך להתאמן על הרגשות שלך, כי על רגשות אפשר לשלוט.
מה שם אימך? אתפלל עליה
תרגישו טוב3>
רפואה שלמה הכל יהיה טוב❤