4 תשובות
להעלות את המחיר!!
כן
תעלה את המחיר
ואני ממליץ לשנות את הכיתוב שכתוב שמאונך למאוזן כי די מתיש לקרוא את זה במאונך
ואני ממליץ לשנות את הכיתוב שכתוב שמאונך למאוזן כי די מתיש לקרוא את זה במאונך
תעלה תמחיר לשלושים שלושים וחמש גג