8 תשובות
כי זה ריח רע שיוצא מהגוף שלך ויש אנשים שנגעלים מזה
סטיגמות ענארף
כי זה מסריח
ובמיוחד אם מפליצים כשאוכלים אז זה מוריד את התאבון בגלל בסירחון
למה התגיות ששמת הצחיקו אותי
זה מפיץ ריח רע ומפריע לסובבים אותך
אין לי מושג
זה ליטרלי גז שמשתחרר מהגוף שלך
זה כמו שנושפים רק בלי רעש
(בנשיפה יש הבל פה)
רגע זה לא מנומס? אוי שיט
שהיה לי פלוץ הייתי מפליצה לא הבנתי למה כולם צחקו אוי ואבוי
אנונימית
אין בעיה עם זה זה דבר טבעי ואנושי שקורה לכל בן אדם, אז מה אם זה מוציא ריח מהתחת, זה קורה לכולם כמו גרפס שיעול או עיטוש