14 תשובות
אתמול 12 שעות, אני חייבת להיגמל איכשהו
חמש שעות
17 שעות
לא יודעת אבל יותר מידי
שואל השאלה:
שלי בדרך כלל שמונה כזה ואני מנסה להוריד אותו לחמש/שש טיפים מישהו?
שלי בדרך כלל שמונה כזה ואני מנסה להוריד אותו לחמש/שש טיפים מישהו?
תשע שעות
השבוע הממוצע היה 3 שעות
אני בהלם אבל זה בטח כי אני הייצי עם חברים וישנתי רוב השבןע אז זה פחות מבדרכ
אני בהלם אבל זה בטח כי אני הייצי עם חברים וישנתי רוב השבןע אז זה פחות מבדרכ
8 שעות?
הממוצע שלי הוא 5 שעות
שיש בית ספר אז שעתיים וחצי. שאין זה יכול להיות בין 8 ל13
שעתיים
18 שעות ורובם בטיקטוק כי אין לי חיים :)
כיאלו כי היה לי משעמם אם הייתי בטיקטוק ומתסבר שגמרתי באיזה שמונה שעות בטיקטוק ואז הייתי באינסטגרם שעתיים ואז בהאוס ועוד שטויות
כל עןד אני ערה
אנונימית