10 תשובות
לא
לא.. בדרך כלל זה הדגל גאווה והקשת לא מסמלת משהו.... תמיד אפשר לשאול אבל (;
יכול להיות בעיקרון זה הצבעים שמסמנים מהקהילה אבל לא נראלי שזה לכל אחת
תשאל
קשת או דגל?
לדעתי כדאי שתשאל.
לדעתי כדאי שתשאל.
לא בהכרח, וגם אם היא מהלהטב היא יכולה להיות למשל ביסקסואלית
שמע לי בדוק היא מחלקת זהב בקצה
בעיקרון אני מבינה למה שאלת כי זה הצבעים שמסמלים תקהילה אבל אני חושבת שזה נהיה קצת מוגזם.. למשל אם היית רואה קשת בענן בפרופיל כלשהו לפני כמה שנים, שהעיניין הזה היה פחות פופולרי לא היית חושב/ת ככה, אז לא כל קשת בענן אומרת שהמשתמש שייך לקהילה.. דגל כן יכול לסמל יותר
לא
לול, לא נראה לי.
באותו הנושא: