14 תשובות
כאילו זה מוזר אבל נורמלי-
ברןר
שואל השאלה:
אנונימי, זה לא הופך את זה פי אלף ליותר מוזר?
אנונימי, זה לא הופך את זה פי אלף ליותר מוזר?
אנונימית
זה מוזר רק אם הם הופכים את זה למוזר
לא אחרי גיל 5 באח ואחות ולא אחרי 9 בשני בנים ולא אחרי 15 בשני בנות
אחים אחים במיטה שוכחים
דבר ראשון תלוי אם זה בן או בת, דבר שני תלוי אם הוא מעל גיל 7
אחים אחים במיטה שוכחים
כן כדי לנקום בו ולתת לו בעיטות כל הלילה סתם תלוי איזה גיל הוא ועד כמה הוא דפוק
קטרה איך זה בסדר אם הוא מתחת, זה רק הופך את זה לפי 3 יותר נוראי
חאלם שם בדוי, אם זו אחותי(בת) זה לא מוזר... אבל אם זה אח והוא קטן ממני בהרבה, כמו כיתה א וזה אז זה לא מוזר...
אם זה אח ואחות זה כן יהיה קצת מוזר, אבל אם זה בת ובת אז זה יהיה מוזר אם תהפכו את זה למוזר
אח ואחות זה יהיה מוזר יאפילו קצת קריפי
אבל אני ישנה עם אחותי לפעמים וזה ממש צחוקים גם עם בנות דודות שלי
ועם בני דודים שלי אבל הם קטנים אז זה לא כאילו משהו מיוחד
אבל אני ישנה עם אחותי לפעמים וזה ממש צחוקים גם עם בנות דודות שלי
ועם בני דודים שלי אבל הם קטנים אז זה לא כאילו משהו מיוחד
שואל השאלה:
יש לי אחות...לא אח
יש לי אחות...לא אח
אנונימית