6 תשובות
כי הם חתיכים הורסים מהממים שרים יפה מצחיקים חמודים עם שירים יפים:)
קודם כל, הם חתיכים אין מה לעשות.. ותכלס? הם שרים את המילים שאף גבר אי פעם יעז להגיד לך...
כי הם חתיכים הם חמודים יש להם שירים יפים דא._.
אנונימי
כי אין להן חיים אז הם מחפשות משהו לתופס ולהיות חלק ממשהו
אנונימי
כי הם מושלמים!
אני ממש לא מעריצה אותם..!
באותו הנושא: