התחברות
הרשמה
למה אנחנו שמים תחתונים? כאילו אפשר לשים טייץ בלי תחתונים והטייץ יישב הרבה יותר טוב
15 באפריל 2021, 18:56
טייץ
הלבשה תחתונה
2 תשובות
כי זה מגעיל בלי ולא נוח
S
Shalom❤
אף אחד לא מגביל אותך מלעשות את זה..
אני מעדיפה להיות עם
א
אוכל אוכל ואוכל
באותו הנושא:
למה בנים שמים תחתונים מתחת לבגד ים?
בנים , כשאתם הולכים לים/בריכה , אתם שמים תחתונים מתחת לבגד ים?
למה אנחנו שמים תחתונים? כאילו אפשר לשים טייץ בלי תחתונים והטייץ יישב הרבה יותר טוב
כאילו תקלטו איזה תחתונים מלחיצים (תחתונים לא שלי בכלל מכיתה ג') מה אתם חושבים?
מה אתם חושבות על בנים שהולכים לים לבריכה, עם בגד ים שהוא כמו תחתונים של אישה?
למה בנים שמים תחתונים מתחת לבגד ים?
רוב הבנים לא שמים תחתונים?
למה בנים שמים תחתונים מתחת לבגד ים?
בטעות ראיתי את החבר שלי מחליף תחתון בים באיזה אוהל של החלפת בגדים איך להתגבר על הפאדיחה? כאילו אנחנו בים איך לחזור לשם?
בנים שמים תחתונים מתחת לבגדים ים?
אני בת 15 וחבר שלי 16 ואנחנו נוסעים למלון עם חברים שלנו (18) אבל אנחנו חדר נפרד.. לקחתי בגדים בגד ים תחתונים מה עוד?