15 תשובות
אין לי חברים
בשתיים עשרה וחצי בלילה בערך
סביבות השעה 0:30
אין לי חברים
איזה חברים?
אין לי חברים לחזור מהם
אנונימית
1 וחצי בגלל ילדים חארות שזרקו עלי מהמרפסת שלהם בלוני מים
4 בבוקר
עד הבוקר ראיתי את הפרק ההוא שעושים התערבות על הדירות
בערך :23:30
אנונימית
שואל השאלה:
חזרתי בשש אני גמורה
חזרתי בשש אני גמורה
אנונימית
7 בבוקר
2 וחצי בלילה
אין לי ראיתי השיר שלנו וישנתי בשתיים עשרה