התחברות
הרשמה
אני חולה עלה לי החום 38 והייתי אמור צריך להיות היום בירושלים סעמק.
15 באפריל 2021, 16:13
חום גבוה
כאבי ראש
כאבי גרון
חום
תשובה אחת
לך לישון
תרגיש טוב
H
Haviti
באותו הנושא:
אני עם 42.3 חום, הקופת חולים סגורה ללכת לבית חולים/לחכות בבית שירד החום?
לפי דעתכם אני צריך לשמוח שיש לי עין אחת ירוק כחול, ועין אחת חום ירוק?
אם אני חולה ויש לי חום אני צריך לקום ולקחת כדור?
החום שלי תמיד 36.6 והייתי חולה 4 ימים
יש לאמא שלי קטע שמי שחולה עם חום מעל 39 היא מודדת לו בטוסיק כי היא אומרת שבחום כזה צריך לבדוק מדויק ורק ברקטום זה מדויק
מי שהתחסן והיה ליד חולה קורונה לא צריך בידוד ומי שהיה חולה פעם גם לא צריך ?
יש לי 40 מעלות חום צריך להתפנות לבית חולים?
שמישהו חולה עם חום אז אמור להיות לו קר או חם?
איך להעלות את החום/להיות חולה?
מאיזה חום צריך ללכת לבית חולים?
אם אני חולה ואני עושה מקלחת חמה, יעלה לי החום?