65 תשובות
מאיפה הבאת את זה
מאיפה הבאת את הנתונים האלו ?
זה לא נכון.
אני לא אתאיסט אבל זה לא בהכרח אחי זה לא משנה באיזה גיל
אין קשר בין זה שהם לא מאמינים לגיל שלהם. אני בן 17 ואני מאמין בה'
מה מה הקשר
הממ מאיפה הנתון
שואל השאלה:
אומרים שזה בגלל הגיל הזה של המרדות
אנונימי
^^אין לזה שום קשר
there are 450 to 500 million positive atheists and agnostics worldwide (7% of the world's population),
שבע אחוז המהעולם(המקור שלי הוא ויקיפדיה)
הנתון שכתבתי קודם לא רלוונטי קראתי משהו לא נכון אחזור עם נתון חדש
כי אנחנו לא אנשי אבן והגענו לפיכחון מה שלאנשים בוגרים שהמוח שלהם נשטף באופן מסיבי משנולדו והם לא הכירו שום דבר אחר פחות אפשרי, תלוי כמה החשיבה שלהם עצמאית ובסביבה שהם גדלו. אני גדלתי וגדלה בבית עם זיקה לדת באורח חיים חילוני כמובן אבל התפכחתי ואני אתאיסטית.
אבל לא חסרים אנשים שחזרו בשאלה.
זה שילוב של סביבה ומסוגלות לחשיבה עצמאית.
אנונימית
שואל השאלה:
^ להזכירך ארצות הברית הא מקום מאוד דתי תבר במדינות פחות דתיות גרמניה נורווגיה וכולי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית יקרה^ האם קראת לתאיסטים אנשי אבן או שאני הוזה?
אנונימי
כן ואין בי חרטות
אנונימית
אני באמת רוצה לראות נתון שמוכיח את זה.
כתבה, מחקר, מקור כלשהו
שואל השאלה:
^^ חחח תני לי לנחש את בטווח הגילאים שצינייתי???
אנונימי
שואל השאלה:
ולכל השואלים איםה המחקר אין מחקר אני פשוט מוצא מוטיבים חוזרים באתאיסטים שאומרים על הגיל שלהם
אנונימי
אני בת ארבע עשרה, היית יכול להכנס לפרופיל שלי אך דעתי כנראה לא תשתנה גם כשאהיה בת 20
אבל אתה מתחבא מאחורי אנונימי, בן כמה אתה ולמה אתה בסטיפס אם אתה לא בגיל ה"טיפש עשרה"?
מה שאתם לא מבינים הוא שדת אף פעם לא הייתה סביב העניין של אלוהות אלא סביב אנשים.
אנשים היו צריכים להיתמך ביישויות עליונות כדי להעניק לגיטמציה וואלידיות לערכים, חוקים ונורמות שהיו נפוצות בחברה.
התפתחנו לנקודה שדת היא מיותרת, סליחה שאתם לא רואים את זה אבל זו המציאות.
אנונימית
זה נשמע לי ממש ניטשה^
שואל השאלה:
חח בסטיפס הטווח גילאים הוא מאוד מגוון ודבר שני אני לא רוצה לצאת מתנסה אבל להגיד שדעתך לא תשתנה גם בגיל 20 זה דברים שילדים אומרים (אחלה שייגעצ שבעולם)
אנונימי
הגעתי למסקנה הזאת כי אם אלוהים קיים למה אני פותרת עכשיו מיקודית 2021 581 של אדית ומריאן?
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מליץ לך לחקור על ארצות האיסלם של לפני האיסלם כמה הרס וחורבה היו שם לפני שקמה הדת לאנשים ל היה מוסר והם היו הורגים את הילדים שלהם כי לא היה איזשהו דרך מוסרית שתדריך אותם
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה?
אנונימי
לא ענית לי על השאלה, בן כמה אתה?
ונכון אני לא יכולה לדעת בוודאות אבל האמנתי באלוהים ואז עשיתי קצת מחקר.
בדקתי מה מקורות מידע שונים חושבים על אלוהים, חקרתי פילוסופיה.. ומהמסקנה שהגעתי אליה אני לא רואה את דעתי משתנה.
שמחה לשמוע שאתה אוהב שייגעצ אבל זה נושא לפעם אחרת.
ועכשיו הם הורגים למען הדת יאללה לא לחרטט
אנונימית
מה מה אחי אומרת לך שאני צריכה לפתור עכשיו מבחנים מהמיקודית של אדית ומריאן ולהגיש למחר מה לא ברור
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן 15 כן אני גם בגטווח הגילאים שלך אבל אני לא אומרשדעתילא תשתנה לעולם או מעליב איזושהי קבוצה מסויימת בשביל להצדיק את עצמי אני מחשיב את עצמי מה שנקרא בוגר לגילי
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אנונימית את מתחמקת אני אמרתי סך הכל שהדת הרימה מהקרשים את ארצות ערב
אנונימי
שואל השאלה:
^^ שתיהיה לך בגרות מלבלבלת
אנונימי
^^^ אא אז לך מותר להאמין בגיל הטיפש עשרה ולנו אסור לא להאמין אוקי
מצחיק איך שתמיד מי שמחשיב את עצמו בוגר לגילו אף פעם לא בוגר לגילו.
לא אכפת לי שלא ייכבדו את החוסר אמונה שלי אני לא פאקינג בבון אני יכולה לעמוד בזה לא צריך להיות כל כך עדינים נו באמת.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איפה אמרתי שאסור ??
אנונימי
שואל השאלה:
^^ חח אני מת דרך אגב אני מאמין באבולוציה ככה שבהחלט אני בבון לשעבר (יותר בכיוון של קוף בונובו אבל בסדר)
אנונימי
^^אבל אתה מוציא את זה כאילו זה דבר רעה
דת זה סתם degenerate.
יאללה כמו שבוב דילן אמר the times they are a changin דתות חסרות תועלת לא צריך אותן הן משאירות אותנו מאחור.
אנונימית
שואל השאלה:
מצטער שככה לקחת את דבריי אם את חושבת שהוצאתי את האתאיזם כדבר רע מחילה
אנונימי
אחי אבל זה לא פלקס שהתחלת כבבון ונשארת בבון צריך להתפתח
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני גם אוהב משפטים יפים לא פחות ממך אבל אני לא מביא אותם כראיות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני מבין שאת ממש פגועה אני מציע לך להיפגש יותר עם תאיסטים כי התפיסה שלך אליהם שגויה
אנונימי
אתה גדול ממני בשנה ומתנשא עליי?
נו באמת. although זה חשוב לבריין את האנשים שקטנים ממך אפילו אם הם קטנים ממך בשנייה וgood job keep it going.
בכל מקרה, לא זוכרת שהעלבתי קבוצה מסויימת על מנת להצדיק את עצמי.
ואני לא אומרת שדעתי לא תשתנה לעולם, אבל אני אומרת שככל הנראה אהיה אתאיסטית גם כשאגיע לגיל 20, אמרתי את זה משתי סיבות:
1. להדגיש את העובדה שהגיל זה לא מה שקובע דעה
2. עשיתי מחקר מעמיק יחסית על כל הנושא, אני לא רואה את עצמי מגיעה למסקנה שונה. יכול להיות שאני טועה ובעוד שש שנים אהפוך למאמינה אדוקה, אבל בנקודה שבה אני עכשיו אני לא רואה את זה קורה.
אתה חושב שאתה בוגר יחסית לגילך, וזה נחמד והכל אבל אחד, הרבה אנשים שחושבים שהם בוגרים לגילם פשוט חושבים את עצמם חכמים ממה שהם. האם זה המקרה הספציפי שלך? אני לא יודעת, אבל זו אופצייה. שתיים, אני באותה מידה יכולה להגיד שאני מרגישה בוגרת לגילי ובנפשי אני בת עשרים. זה לא נותן כלום.
סתם אבל לא אכפת לי זה phase יכולה להבין מאיפה זה בא גם אני לצערי האמנתי בגיל 12
אנונימית
אתה חושב? כי אני ממש חיה איתם בבית
אנונימית
שואל השאלה:
^ אמרתי שאני בוגר לגילי מהסיבה הפשוטה שאני לא קופץ למקנות מה אני יהיה בעוד 6 שנים ומכך שאני מודע ליכולות שלי שאני עדיין צעיר ובר שיכנוע
אנונימי
^ מה שאתה אומר ממש ילדותי
להגיד שאתה לא יודע מה יקרה לך בעוד שש זה לא סימן לבגרות?
למה שתחשוב שזה כן?
אני פשוט אומרת שכשאעבור את גיל ה"טיפש עשרה" דעותיי לא יתשנו מיידית. אם הן ישתנו זה ייקח מחקר ושכנועים לא להיות "בוגרת"
שואל השאלה:
איין לי כיוני מה שאמרת עכשיו הוא הכשל הלוגי הנל. בשם הלעג ניסיון לגרוף אהדה לטיעון באמצעות הצגת הטיעון הנגדי באור מגוחך ונלעג. (מוויקיפדיה)
אנונימי
שואל השאלה:
חח לא יישתנו מיידית אלה ישתנו בשש שנים שנותרו לך בגילאי הטיפש עשרה (אני חושד שאת מפרשת אותי לא נכון )
אנונימי
במקרה שלו זה נכון כשהנקודת מוצא שלו היא שקר ובעוד 6 שנים אולי יגיע לפיכחון וייראה את המציאות כפי שהיא.
כשהנקודת מוצא שלך היא כבר שאתה ער למציאות שאתה חי בה אתה לא יכול יותר מדי להשתנות במובן הזה.
אנונימית
אני לא שונא אתאיסטים אבל אני רואה מלא ילדים שפשוט לא מאמינים באלוקים כי "ככה" ולדעתי צריך לחיות לפחות 20 שנה בעולם כדי להחליט החלטה כזאת (אני מכבד אתאיסטים בתור דתי אבל יש ילדים קטנים שאפילו לא יודעים מה זה ופתאום לא בא להם להאמין)
אנונימי
די אתה לא מבין כמה שמחה יש לי שאתה מציג לי סוגי טיעון אני אוהבת ויכוחים מהסוג הזה
בכל מקרה מילותייך המדוייקות היו
"אמרתי שאני בוגר לגילי מהסיבה הפשוטה שאני לא קופץ למקנות מה אני יהיה בעוד 6 שנים"
ואני חושבת שזה הוגן לחשוב שזה מוזר
^^אז למה אתם יכולים להחליט עכשיו ולנו אסור להחליט שאנחנו לא מאמינים
לא צריך פרופסורה כדי לאמץ לך גישה בנוגע להשקפה דתית, מעריכה ילדים קטנים שערים למציאות ולא נשבים במצג השווא ולולאת החנק של הדת
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ סתם שתדעי אני איש ויכוח מעולה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית אני הולך להיכנס איתך עכשיו על דיונים פנים דתיים אבל אני יכול להגיד שאת מאוד לא רציונאלית
אנונימי
לך על זה
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא מעיד על כלום אה וסליחה שגיעת מקלדת התכוונתי לכך שאני לא הולך להיכנס איתך לדיונים פנים דתיים מכיוון שדתות הם שונות זו מזו
אנונימי
הן לא. כולן מקדשות את אותו רעיון אז היהדות תגיד לך שהמקור לתשובות זה התנך והאיסלאם זה הקוראן והנצרות זו הברית החדשה - כל אלה מושתתות על אותו רעיון, הרי בני אדם חושבים באופן דומה אף אחד מאיתנו לא בנוי אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
מה הטענה בכך?
אנונימי
אני לא טענתי כלום. אתה טענת אני הפרכתי.
אנונימית
זה ההפך. ואם דברייך היו נכונים זה אומר שההורים שלהם ככל הנראה גם אטאיסטים כי לרוב אמונה אנחנו מקבלים מאיפה שאנחנו גודלים בו
כי משתמשי האתר בגיל הזה
את האמת גם אני שמתי לב לזה ואני אתאיסטית אבל אני גם בו זמנית מרגישה מבולבלת , אז אני מקווה שמתישהו אני אאמין
אנונימית
מה זה בכלל אתאיסטים??