13 תשובות
טעם זה לא עניין של מוצא
חחח מה זה לא מוזר בכלל
לא מוזר
שואל השאלה:
לא יודעת אולי אני מזויפת
אנונימית
זה ממש לא מוזר זה הטעם שלך
למה אם את מרוקאית את חייבת לאהוב מזרחית? לא
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת רוק
אנונימית
אני באותו מצב ואישית אני ממש לא אוהב מזרחית ולא ממש נהנה כשכל המשפחה עושים קריוקי אבל שום דבר לא מוזר בזה יש לך טעם אחר
לא מוזר בכלל, כל אחד ומה שזורם לו
שואל השאלה:
^^וואו בקריוקי אני לא יכולה לשיר
אנונימית
ממש לא מוזר אני לא יכולה לשמוע מזרחי
מה הקשר לעדה זה פשוט טעם אישי שלך
אנונימית