5 תשובות
שלום אחות יקרה. היא כאילו אחות חורגת?
הי מה קורה
שואל השאלה:
היא רק מהאמא אבל אני מחשיב אותה כסוג של חורגת
היא רק מהאמא אבל אני מחשיב אותה כסוג של חורגת
אנונימי
פשוט מאוד תהיה בחברת כל הזמן גם ההורים שלי גרושים ויש לי אח בן 23 מאמא תנסה ליצור איתה קשר בדרך שלה
אוקיי
באותו הנושא: