3 תשובות
זה קרם הגנה עם פריימר אז זה שווה לך אם את מתאפרת, אם לא אז תקני פשוט אחד מהפארם. אגב חשוב שיהיה על בסיס מים ולא שומן
הוא נראה אחלה נראלי זה מספיק טוב, גם יש לו 50 ס פי
שואל השאלה:
הוא על בסיס מים מה שהראתי לא?
הוא על בסיס מים מה שהראתי לא?
אנונימית
באותו הנושא: