6 תשובות
לגמרי
זה נורמאלי
כנל בסטי
והכל טוב כולם מתקדמים בקצב שלהם
והכל טוב כולם מתקדמים בקצב שלהם
בקטנה נורמאלי
אז תדברי
הזמן יעשה את שלו.
כל דבר בא בזמן הנכון, לא לפני ולא אחרי!
כל דבר בא בזמן הנכון, לא לפני ולא אחרי!
באותו הנושא: