7 תשובות
תלכי לישון תרגישי יותר טוב בבוקר
תספרי לה, היא כנראה תעריך שסיפרת לה. ובכל אופן, זה רק יגרום לך לצאת יותר בוגרת
אנונימית
אני לא הייתי מספר כי זה סתם יסבך עצה שלי אל תשתי את זה ולכי לישון כאילו לא קרה כלום
לא
אנונימית
תספרי לה אם זה באמת מפריע לך את יכולה גם להשאיר את זנ לעצמך לא הכל צריך לספר להורים .
אל תספר לפי דעתי ואין לך מה להרגיש רע
אני לא הייתי מספר להורים שלי יכולות להיות השלכות רציניות לדעתי. פשוט פעם באה לא לשתות את בת 14 אני לא חושב שזה נכון עכשיו..
באותו הנושא: