5 תשובות
אין ממש מה לעשות יום גרוע שיכול להיות לך ילד בו, מקווה שתעברי את זה
איזה זונות יואו
אולי תבקשי מהם שאהיו בשקט
אולי תבקשי מהם שאהיו בשקט
שואל השאלה:
עכשיו גם רמקולים והם מתחילים קריוקי אלוקים שיעזור לי
זה מסיבה של מלא נוער יש להם בית ריק ככל הנראה
עכשיו גם רמקולים והם מתחילים קריוקי אלוקים שיעזור לי
זה מסיבה של מלא נוער יש להם בית ריק ככל הנראה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה בא לי לצרוח עליהם הבעיה שאני לא מכירה אותם אני פשוט הבייביסיטר
וואי כאלה חסרי חינוך הם לא שכנים שלי או משהו
מה זה בא לי לצרוח עליהם הבעיה שאני לא מכירה אותם אני פשוט הבייביסיטר
וואי כאלה חסרי חינוך הם לא שכנים שלי או משהו
אנונימית
אני ממש מצטערת.. אבל את יכולה אולי להרדים את הילד בחדר אחר קצת יותר רחוק מהם, ואז פשוט להעביר אותו לחדר שלו..
מקווה שעזרתי לך
מקווה שעזרתי לך
באותו הנושא: